»Opazili smo, da so pri velikih franšizah priljubljene velike brisače in predvsem izbira »dobby« robov,« pravi Jones.
Brisače imajo dve vrsti robov: »cam« robovi predstavljajo raven in tanek dekorativni trak ob robu brisače. »Dobby« robovi pa predstavljajo širši frotirast trak ob robu, ki je olepšan z raznimi vzorci in/ali barvami.
»Dobby« robovi predstavljajo gostom razliko od navadnih robov,« pravi Jones. »Brisačo napravijo drugačno in ji odvzamejo institucionalen ali komercialni videz ter otip.«
![]() |
Brisače z žakardno borduro |
Ljudje po mišljenju Kahna še vedno mislijo, da je samo 100% bombažna brisača najboljši proizvod. Učinkovitejša rešitev so kombinirane brisače. Frotiraste zanke so narejen iz 100% bombaža, kar izboljša vpojnost, jedro brisače pa je iz poliestra, kar preprečuje krčenje. To napravi brisačo bistveno bolj kakovostno in vzdržljivejšo.
Še en trend se kaže v hotelskih brisačah in to je zmanjšanje števila brisač na sobo. Hoteli naj bi se tudi obračali stran od uporabe z logotipi dekoriranih brisač. Največji razlog je v tem, da se hoteli želijo čim bolj približati atmosferi doma. Namesto logotipov se hoteli želijo prestaviti z bolj prefinjenimi prijemi, kot so dobby robovi.
Povzeto po: Hotel Online
Ni komentarjev:
Objavite komentar