Blog Emporij Global

četrtek, 16. september 2010

Svetovni trendi pri nakupovanju hotelskih brisač

Walter Jones, direktor podjetja Middle Georga Textiles, podaja nekatere svetovne trende pri kupovanju in uporabi hotelskih brisač, ki se kažejo tudi kot nove modne smernice v Evropi in Sloveniji.

»Opazili smo, da so pri velikih franšizah priljubljene velike brisače in predvsem izbira »dobby« robov,« pravi Jones.

Brisače imajo dve vrsti robov: »cam« robovi predstavljajo raven in tanek dekorativni trak ob robu brisače. »Dobby« robovi pa predstavljajo širši frotirast trak ob robu, ki je olepšan z raznimi vzorci in/ali barvami.

»Dobby« robovi predstavljajo gostom razliko od navadnih robov,« pravi Jones. »Brisačo napravijo drugačno in ji odvzamejo institucionalen ali komercialni videz ter otip.«

Brisače z žakardno borduro
Pri nakupu brisač za goste sta pomembni tudi teža in velikost. Najbolj uporabljane brisače po ekonomski ceni tehtajo 4.762,8 gramov na ducat in so sestavljene iz 86% bombaža in 14% poliestra.

Ljudje po mišljenju Kahna še vedno mislijo, da je samo 100% bombažna brisača najboljši proizvod. Učinkovitejša rešitev so kombinirane brisače. Frotiraste zanke so narejen iz 100% bombaža, kar izboljša vpojnost, jedro brisače pa je iz poliestra, kar preprečuje krčenje. To napravi brisačo bistveno bolj kakovostno in vzdržljivejšo.

Še en trend se kaže v hotelskih brisačah in to je zmanjšanje števila brisač na sobo. Hoteli naj bi se tudi obračali stran od uporabe z logotipi dekoriranih brisač. Največji razlog je v tem, da se hoteli želijo čim bolj približati atmosferi doma. Namesto logotipov se hoteli želijo prestaviti z bolj prefinjenimi prijemi, kot so dobby robovi.

Povzeto po: Hotel Online

Ni komentarjev:

Objavite komentar