Blog Emporij Global

četrtek, 16. september 2010

Spanje v hotelu ni vedno sanjsko

Na podlagi raziskave o spalnih navadah turistov, ki jo je za mednarodno hotelsko verigo Westin izvedla agencija za tržne raziskave Guideline Research and Consulting Corporating na 600 svetovnih popotnikih, kaže na to, da je 63% popotnikom najpomembnejša hotelska storitev dobro in kakovostno spanje.

Dober spanec je tako pomemben, da ga je večina vprašanih izbrala pred seksom. Spodaj si lahko preberete nekatere izmed objavljenih rezultatov:
  • Popotniki pravijo, da na poti spijo v povprečju manj kot doma (49%); spijo manj ur (51%); hitreje se prebudijo sredi noči v hotelu kakor v domači postelji (31%).
  • Kakovost spanja na potovanju je slabša kot doma (50%); kakovost potovanja je slabša zaradi slabega nočnega spanca (31%).
  • Tri četrtine vprašanih je utrujenih po povratku domov s poslovnega potovanja in potrebujejo nekaj dni, da nadomestijo izgubljen spanec.
  • Popotniki potrebujejo v hotelu v povprečju 24 minut, da zaspijo, v primerjavi z domačo posteljo, kjer potrebujejo 15 minut za utonitev v sen.
»Hoteli prodajajo prenočišča in spanec, vendar več kot polovica gostov ne spi dobro in večina se jih vrača domov utrujenih – nič kaj dobra novica za hotelsko industrijo,« pravi Barry Sternlicht, vodilni v hotelski verigi Starwood Hotels Resort, ki hčerinsko podjetje hotelske verige Westin. »Rezultati pravzaprav niso presenetljivi. Konec koncev, je dobra in kakovostna postelja ključna komponenta za dobro nočno spanje in hoteli so zanemarjali to komponento dolga leta.«

Skrajni čas za hotele je, da menjajo hotelske postelje in posteljnino (če tega še niso napravili). To potrjujejo naslednji odgovori:
  • Večina poslovnih popotnikov (82%) ima negativne pripombe v zvezi s hotelskimi posteljami pri primerjavi z domačo posteljo. Največ kritik se nanaša na premehke (27%) ali pretrde (21%) vzmetnice in na premajhno število vzglavnikov (16%).49% popotnikov meni, da je postelja najpomembnejša stvar v hotelski sobi. Ostale stvari, vključno z faksom, dobro prho, tv, veliko mizo, minibarom, so bile kot najpomembnejše omenjene pri manj kot 10% popotnikov.
  • Postelja predstavlja središče hotelske sobe. V povprečju preživijo popotniki, ko so v hotelski sobi, več kot polovico svojega časa v postelji (56%). Pri vprašanju, katere aktivnosti počnejo v hotelski postelji, je 81% označilo spanje, 55% spanje, 44% branje, 42% telefoniranje in 36% delo.
  • 84% popotnikov je odgovorilo, da bi bil hotel z luksuznimi posteljami atraktivnejši.
 Povzeto po: Hotel Online

Ni komentarjev:

Objavite komentar