Na podlagi raziskave o spalnih navadah turistov, ki jo je za mednarodno hotelsko verigo Westin izvedla agencija za tržne raziskave Guideline Research and Consulting Corporating na 600 svetovnih popotnikih, kaže na to, da je 63% popotnikom najpomembnejša hotelska storitev dobro in kakovostno spanje. Dober spanec je tako pomemben, da ga je večina vprašanih izbrala pred seksom. Spodaj si lahko preberete nekatere izmed objavljenih rezultatov:
- Popotniki pravijo, da na poti spijo v povprečju manj kot doma (49%); spijo manj ur (51%); hitreje se prebudijo sredi noči v hotelu kakor v domači postelji (31%).
- Kakovost spanja na potovanju je slabša kot doma (50%); kakovost potovanja je slabša zaradi slabega nočnega spanca (31%).
- Tri četrtine vprašanih je utrujenih po povratku domov s poslovnega potovanja in potrebujejo nekaj dni, da nadomestijo izgubljen spanec.
- Popotniki potrebujejo v hotelu v povprečju 24 minut, da zaspijo, v primerjavi z domačo posteljo, kjer potrebujejo 15 minut za utonitev v sen.
Skrajni čas za hotele je, da menjajo hotelske postelje in posteljnino (če tega še niso napravili). To potrjujejo naslednji odgovori:
- Večina poslovnih popotnikov (82%) ima negativne pripombe v zvezi s hotelskimi posteljami pri primerjavi z domačo posteljo. Največ kritik se nanaša na premehke (27%) ali pretrde (21%) vzmetnice in na premajhno število vzglavnikov (16%).49% popotnikov meni, da je postelja najpomembnejša stvar v hotelski sobi. Ostale stvari, vključno z faksom, dobro prho, tv, veliko mizo, minibarom, so bile kot najpomembnejše omenjene pri manj kot 10% popotnikov.
- Postelja predstavlja središče hotelske sobe. V povprečju preživijo popotniki, ko so v hotelski sobi, več kot polovico svojega časa v postelji (56%). Pri vprašanju, katere aktivnosti počnejo v hotelski postelji, je 81% označilo spanje, 55% spanje, 44% branje, 42% telefoniranje in 36% delo.
- 84% popotnikov je odgovorilo, da bi bil hotel z luksuznimi posteljami atraktivnejši.
Ni komentarjev:
Objavite komentar