Podjetje CHA je skozi leta sodelovalo s stotinami hotelov in pridobilo množične vpoglede v delovanje vseh vrst hotelov. Skozi delo je opazilo nekaj skupnih značilnosti, za katere menijo, da so simptomatska in zato tudi poučna.
V članku bomo omenili tiste značilnosti, ki se tičejo področja perila, ostale značilnosti pa si lahko preberete v angleškem jeziku na sledeči
povezavi.

Eden od znakov slabo vodenega hotela so majhne zaloge perila. Le-te niso rezultat slabega dobička – so vzrok. Če ste bili priča sobarici, ki je slačila posteljno perilo, ga dala v pralnico in ga takoj ponovno uporabila, je to trden znak, da je v hotelu narobe nekaj več kot le nezadostna zaloga perila. Na primer, nakazuje na to, da se zagotovo najdejo dnevi, ko niso vse sobe pripravljene, zaradi nedostopnih sob pa lahko trpi zasedenost hotela.
Naj se tudi sliši še tako absurdno, a perilo se več kot dvakrat hitreje obrabi, če se ga dnevno pere in uporablja, kot če se pere in menja vsak drugi dan. Dnevno postiljanje in pranje perila zahteva tudi več napora in dela. Na koncu se dodaja še to, da se je minimalna zaloga perila izkazala za ponesrečeno in stroškovno neučinkovito metodo upravljanja s perilom. Ohranjanje zadostne količine perila ohranja tudi denar.
Povzeto po Kirby D. Payne,
Hotel Online.
Ni komentarjev:
Objavite komentar