Blog Emporij Global

sreda, 15. september 2010

Nazaj v prihodnost - hotelski gost iz leta 2020

Predstavljamo vam hotelskega gosta iz prihodnosti in njegove misli.

Moje bivanje. Moja izbira.
Še preden prispem, lahko izberem in rezerviram vse elemente v povezavi z mojim bivanjem v hotelu; kraljevsko posteljo, ekskluzivni pogled na morje, antialergijski vzglavnik, romantično večerjo v novi restavraciji na tretjo noč, dan v wellnessu četrti dan, rundo golfa peti dan in čokoladni sundae, postrežen ob prihodu (ne pozabite dodati prevoz z/na letališče z virtualnim interaktivnim ogledom mesta).

Sistem hotelskega vodenja prihodkov in inventarja se je razvil do te mere, da je možno vsak del ponudbe in storitev izbrati, zapakirati, prodati in dostaviti.

Bivam. Prodajam.
Izbiram, kje bivam in počnem na podlagi predlogov osebne socialne mreže. Zakaj bi zaupal nekemu oglaševanju in marketingu, če imam popolnoma v redu prijatelje in znance, ki so nekje že bili in počeli vse to, kar jaz sedaj nameravam? Če mi bo moja hotelska izkušnja všeč, jo bom morebiti priporočil svoji socialni mreži … za kar bom tudi plačan.

Hoteli so spoznali, da je socialna mreža njihovih gostov bila dolgo časa zanemarjen distribucijski kanal in so ga začeli izkoriščati … s spektakularnimi rezultati. Ne samo da so komisijski in distribucijski stroški nižji, tudi kakovost in zadovoljstvo sta zelo kredibilna in prinaša ravno takšen tip gostov, kakršnega hotel išče.

Preidite k bistvu. Informirajte in zabavajte me!
Utrujen sem od vsega direktnega oglaševanja, plačljivih pristranskih novic in medijskih oglasov. Izbiram, kaj želim videti, slišati in občutiti. Zaupam novicam, ki mi jih posredujejo zaupanja vredni ljudje. Premorem inteligenco in lahko razločim med lažnimi obljubami in pravo iskrenostjo. Nimam časa za dolge, dolgočasne in nezanimive pristope … želim, da preidete direktno k stvari. Želim se zabavati!

Enostransko oglaševanje se bliža koncu. Novici dneva so izjave gostov in poročanje v živo. Pomembnost novice je odvisna od časovnega aspekta objave na internetu … vsako minuto, vsako uro, vsak dan … v živahnih fotografijah, zvokih in videih. Mini mobilne komunikacijske naprave z projekcijskimi zmogljivostmi in virtualnimi vmesniki lahko povežejo vse z vsem na globalni internetni mreži. Hotelske oglaševalske kampanje so ustvarjene na podlagi zbranih izkušenj hotelskih gostov in so resnične in zanimive. Hotelski vodje za odnose z javnostjo so postali virusni oglaševalci, katerih delo je doseganje niš v socialnih mrežah gostov.

To mi ustreza ... to ne.
Življenje je narejeno iz trenutkov. Teh se spomnimo, jih cenimo, po njih hrepenimo. Včasih nas izkušnje s hotelsko storitvijo pozitivno presenetijo … dostikrat nas pustijo živčne razvaline. Želim deliti svoje občutke, naj bo to vznesenost ali frustracije, in sicer takoj, ko so najbolj intenzivni. Želim, da se moj glas sliši, se obravnava preudarjeno in se primerno reagira.

Dobrodošli v dobi takojšnjih odzivov. Hotelirji so se naučili ujeti trenutke resničnosti, ko se ti dogodijo. Brez vpletanja hotelirja trenutke ujame »pameten hotel«, po izbiri gostov prek živega videa, glasovnega sporočila ali s »posnetkom razpoloženja«. Odzivni sistem je osnova za indeks zadovoljstva hotelskih gostov v vsakem trenutku. Generalni manager lahko vsak trenutek preveri, kako se gostje počutijo in preveri, kje je vzrok zgledne storitve … ali razočaranja. Sistem omogoča hitre popravke zdrsov v storitvah in proizvodih in presdstavlja končni faktor odločitve za hotelsko predstavitev.

Eden in edini jaz.
Dovolj mi je tega, da moram s sabo imeti potni list, 2 ID kartice, 3 kreditne kartice, 6 kartic ugodnosti/zvestobe in 25 internetnih profilov. Oh … in ravno tako nisem oboževalec kartice za sobo! Sem edinstven. Obstaja samo eden jaz … naj bo to v fizičnem ali virtualnem svetu. Zato mi najbolj ustreza samo ena identiteta. To je moj virtualni avatar, ki potuje z mano kamorkoli grem, naj bo to internet, nakupovanje, potovanje ter deli izkušnje s tistimi, ki jih poznam.

Predstavitev »ENEGA« virtualnega prstnega odtisa. Gre za globalen ključ uporabnikovega ID brez možnosti podvajanja, ki združuje uporabnikovo identiteto, kreditne, potovalne preference, zdravje in zgodovino … Na RFID in DNA baziran identifikacijski in kodirni sistem. Ta »prstni odtis« vsebuje plasti informacij, ki jih uporabnik izbira, da jih podeli z drugimi uporabniki na podlagi potrebe ali transakcije. Nič več nerodnih in šibkih poskusov v hotelskem PR oddelku. Pameten hotel uporabi gostov virtualni »prstni odtis« za rezervacijo, prijavo v hotel, pripravo sobe po željah, račun pri izhodu (nič več nerodne gotovine in POS sistema), rojstnodnevno torto na poseben dan v hotelu, odjavo iz hotela in stike z gostom še dolgo časa po njegovem odhodu iz hotela.

Potrebujem pomoč. Potrebujem pogovor.
Ljubim tehnologijo in ugodje avtomatiziranih ponudb. Vendar včasih pogrešam pogovor z nekom … človeka, ki me po poslušal, z mano sočustvoval in mi pomagal.

Vstopate v obdobje vseprisotne, vedno vključene storitvene linije. Vse kar morajo gostje storiti, je dostop do svoje mobilne naprave ali projektorja v hotelski sobi ali skupnih prostorih, da se prek videa v živo pogovorijo z njihovim osebnim agentom, strežnikom, gostiteljem, vodičem … vse v enem resničnem hotelirju na drugi strani linije. Vrhunska kombinacija tehnologije, osebnega pristopa in udobja.

Želim, da moja soba skrbi zame.
Želim, da moja hotelska soba predstavlja mesto pribežališča, obnove energije, še bolje od doma! Želim da se zame skrbi, razvaja in me zabava. Želim, da mi soba pomaga biti to kar sem na najboljši način … da napravim tisto, kar moram.

Dobrodošli v pametni hotelski sobi. Na prvi pogled običajna hotelska soba … ki v sebi skriva obilo nanotehnologije. Soba, ki se lahko prilagodi z želenimi teksturami, barvami in razpoloženji (in izrazu »dom daleč od doma« dodaja nov pomen s preoblikovanjem same sebe v kotiček, ki je gostu najbolj domač). Soba, ki se sama čisti in obenem skrbi za gosta s primerno temperaturo, glasbo, razsvetljavo, ki najbolj ustreza njegovemu bioritmu in potrebam, za maksimalen občutek.

Glavnega kuharja lahko naučim stvar ali dve.
Ne zanima me več, da mi nekdo narekuje, kaj lahko in kaj ne smem jesti. Včasih uživam v manjšem popoldanskem »zajtrku«. Mogoče uživam v posebni kombinaciji prilog ali omak, ne glede na to, kaj glavni kuhar meni, kaj je dobra ideja! Gre za moj okus … in jaz odločam o tem, kaj je zame kreativno. Želim si menija, ki me razume kot moj zdravnik in osebni trener … in mi daje pozorne predloge, ki ugajajo mojemu okusu, apetitu in me ohranjajo zdravega.

Gastronomsko platno in doktorjev predlog – pameten meni. Meniji hotelske restavracije popeljejo izbiro na povsem drugo interaktivno raven, z široko izbiro svežih sestavin, kuharskih metod, predlogov in priporočil za zdravje, ki bazirajo na zdravju, okusu in razpoloženju gosta. Plus možnost, da gost v popolnosti prepusti izbiro kuharju … virtualni meni profesionalca v kuhinji!

***

Nazaj v preteklost. V letu 2008 nihče ni verjel koliko se lahko doseže v tako kratkem času. A kljub temu, internet, kot smo ga poznali se je čez noč razvil v mogočno orodje. V zgodnjih 90-tih nihče ni verjel, da bo čez desetletje internet omogočal, satelitsko določanje planeta, poročanje v živo, ponovno navezovanje stikov s starimi prijatelji iz šolskih let in igranje igric s popolnimi neznanci z druge strani zemeljske poloble. Vendar nam je uspelo. Poleg tega smo storili celo korak naprej in celo izumili besedo »discomgoogolation«, ki opisuje čuden občutek izključenosti, kadar smo odrezani od interneta!

Povzeto po: The Talent Jungle

Ni komentarjev:

Objavite komentar